پراکنده گویی های روزمره

اضطراب و بی قراری

چهارشنبه, ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۹، ۱۰:۵۸ ب.ظ

پیش نوشت: این البته مال یک ماهه پیشه که خیلی اضطراب داشتم ولی خب اینجا باشه اگه دوباره اضطرابی شدم!

خب دوباره نشستم پشت سر هم دارم سیت‌کام می بینم و این یعنی حالم خوب نیست! معمولن واسه این که کارا رو عقب بندازم و یکم زمان بخرم این کار رو انجام می دم. در حال حاضر مقداری احساس اضطراب و بی قراری دارم. کارایی که باید انجام بدم اینان:

اول اینکه کمال گرایی رو کنار بزارم و اگه کاری ارزش انجام دادن داره، شده بد هم انجامش بدم. به تدریج درست میشه.

دوم اینکه اگه از کاری بدم میاد و سخته، قدم اول رو هرجور شده بردارم. تاحد امکان قدم ها رو ریز کنم تا حد امکان.

سوم اینکه خودم رو ببخشم. این خیلی نکته مهمیه به نظرم. باید با خودم مهربون تر باشم. باید فرصت بیشتری به خودم بدم.

چهارم اینکه به جای تمرکز کردن، تمرکز زدایی کنم. یعنی هی نگم تو باید فلان چیز رو اوکی کنی یا مثلن همین چند دقیقه محدودی که با دوستام صحبت یا چت می کنم رو با مسائل مد نظرم به لجن بکشم. یعنی حتی به نظرم نباید هویت بیش از حد به چیزایی که درگیرشون هستم بدم. این جوری ذهنم ممکنه فکر کنه که مسائل تحت کنترلش نیست در حالیکه خیلی راحت می تونه باشه.

پنجم اینکه واسه یه سری از کارا regularity حتمن داشته باشم. خواب یکی از اوناس و الان که خوابم یه خرده بهم ریخته است اوکی بشه احتمالن بهتر می شه ماجرا.

ششم هم اینکه این چه کاری بود با موهام کردم؟ : ))

  • ACH

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی