پراکنده گویی های روزمره

پراکنده گویی های روزمره 27

پنجشنبه, ۹ ارديبهشت ۱۴۰۰، ۰۲:۵۳ ق.ظ

1

خب من اینجا می نویسم که دیگه به توئیتر و سایت های خبرگزاری سر نمی زنم. کاری از دست من برنمیاد. از هیچکی برنمیاد.

می خوام از زندگی لذت ببرم و فکر می کنم تنها چیزی که برای لذت بردن از زندگی لازم دارم، ممکن کردن چیزا تا سرحدشه. مهم نیست سرحدش کجاست. مهم نیست که اینا سرحدشو چقدر تنگ کردند و روز به روز هم تنگ تر می کنند. من به همون سرحدش می رسونم.

2

می خواستم بنویسم که دیگه به اینستاگرام سر نمی زنم ولی خب یه پست از دکتر میرزاوزیری دیدم خیلی قشنگ بود:) برای همین این رو نمی نویسم ولی اگه سر بزنم خیلی سلکتیو. فقط اینستاگرام آدمایی که ارزشمندند و همیشه و در همه حال الهام بخشند.

آدم های الهام بخش حتی نا امیدیشون هم الهام بخشه!

3

چقدر انیمیشن tangled رو دوست داشتم. خیلی وقت بود مطلقن هیچ فیلم/انیمیشن ای ندیده بودم و امشب بهم کیف داد. مرسی از نیلوفر. شبمو ساختی.

  • ACH

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی